پیوستن بیش از ۶ هزار نفر به حامیان ایتام و محسنین در قزوین
کد خبر: 4167637
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
طی سال جاری صورت گرفت؛

 پیوستن بیش از ۶ هزار نفر به حامیان ایتام و محسنین در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در دیدار با سه تن از خیران که با اعضای خانواده و اقوام در جمع حامیان فرزندان اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح «مفتاح‌الجنه» را برگزار می‌کند که در این طرح، به دیدار خانواده‌های نیازمند رفته و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در بازدیدهای طرح مفتاح‌الجنه، خانواده نیازمندان می‌گویند کمک‌هایی که به ما می‌شود توسط افرادی است که نمی‌شناسیم، شما که آن‌ها را می‌بینید، سلام و عرض تشکر ما را برسانید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند به طوری که در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز ۳۲ هزار ۷۸۰ نفر گذشته است.

این مسئول بیان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین شبکه‌سازی مردمی یکی از رویکردهای موفقی است که خود حامیان دنبال می‌کنند و ثمرات شایسته‌ای را نیز درپی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از آیات و روایات چنین درمی‌یابیم که بعد از عبادت خداوند سبحان، خدمت به مردم از ارج و قرب بالایی در درگاه الهی برخوردار است البته برای قرار گرفتن در این مسیر باید توفیق الهی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: در مسیر کار خیر نیازمند همت و پشتکار هستیم البته نباید یادمان برود که شیطان در مسیر صراط مستقیم مانع ایجاد می‌کند که با توکل به خداوند سبحان می‌توان از این خطر دور ماند.

انتهای پیام
captcha